Cu pași mărunți, am reușit în săptămâna ce tocmai a trecut să avem primele două întâlnirii cu viitorii temerari.😀

Ne-am cunoscut cu mic, cu mare, am stat de vorbă și cu părinții, iar apoi am intrat în pâine, făcând ce știm noi mai biiineeee:…ce credeți? ne-am jucat! (se putea altfel?) De la hipodrom, am ajuns samurai care se joacă prinsea și în final am facut pe detectivi și ne-am făcut propriul limbaj codificat (dar evident ca nu vi-l spunem…țâc! țâc! :P) ca să putem descoperi mesajul lui B.P. pentru noi.

Când treburile au devenit serioase ne-am adunat la căldurică și împreună am descoperit ce este aceea o unitate și am vorbit chiar și despre patrule. Cine ar fi crezut că sunt atâtea de aflat?

În final, entuziaști și optimiști ne-am spus pe rând ce am vrea noi de la cercetași și ne-am dat seama că pentru a realiza tot ce ne-am propus trebuie să fim uniți si să avem încredere unul în altul și ce-i mai potrivit decât un joc de încredere pentru a marca startul nostru în frumoasă aventură care e cercetășia?

Nouă ne-a plăcut!🙂

Viitorii temerari…

P.S: mai multe poze aici😀