A trecut şi Ziua Naţională a României.

La multi ani vouă, nouă și tuturor!

Nu știm voi, dar noi am sărbătorit-o în stilul clasic…la UP 12+1  ( Festivalul Naţional “Unitate şi Prietenie” – pentru necunoscători… ), festival ce a durat 4 zile şi a adunat la Alba Iulia toată floarea cea vestită a cercetăşiei româneşti.

Exploratori, seniori şi lideri mureşeni, am participat şi am (re)trăit pe pielea noastră clipe de neuitat. În ciuda frigului de afară, cercetașii albanezi (cărora le mulțumiiiiiiiim :D), s-au întrecut pe ei în oganizare: de la spectacole de jonglerii cu foc, cântări (că altfel nu se poate!), ‘treasure hunting’ prin oraş, excursii la Râmeţ, la Cîlnic şi la salina de la Turda, numeroase ateliere şi workshop-uri şi până la multe multe jocuri care ne-au purtat înapoi în lumea copilăriei.

Drept răsplată pentru munca lor, la târgul centrelor locale, care a avut loc vineri seara, le-am pregătit din partea Mureșului o degustare de mâncăruri alese, care în cateva minute s-a evaporat!

Și ca să fim siguri că nu ne uită nimeni, am răspândit ştampile cu “Ioi mureşenizat” pe feţele, mâinile şi hainele tuturor. Iar pentru că asta nu a fost de ajuns, am avut o mascotă pe cinste, care îmbrăcată în poze de la DAC, a făcut senzaţie, ajungând pe prima pagină a ziarului de camp!

Așa s-a încheiat încă un capitolaș din viaţa noastră de cercetaşi. Noi am rămas cu prieteni mulţi, amintiri frumoase şi experiențe memorabile, iar acum stăm cu sufletul la gură pentru că vorba aia… „Au mai rămas doar 360 și… de zile până la următorul UP!😀

Forța Mureș!

 

Avem și poze