Ți se pare ceva codificat? Asa si este😀.

S3N sau “Senioriada No, Ni No!” a fost o întâlnire a cercetașilor seniori și lideri din mai multe centre locale, care a avut loc la Cluj, începând vineri,10 decembrie 2010 și terminându-se 2 zile mai târziu. Fiind o întâlnire de vârf, cu scop organizatoric, dar și distractiv te lăsăm acum sa afli câte ceva despre acest evenimet care, inițial, a fost clasat ”secret ONCR”.

Marea noastră expediție,a seniorilor și liderilor mureșeni a început încă din tren, unde nașul – un adevarat Moș Crăciun, ne spunea bancuri și ne dezvăluia informații secrete despre destinația noastră. A fost însă contraspionat de o crăciunița frumoasă care ne-a “turmentat” cu dulciuri pentru a decupa din noi informații despre cercetași. Știți bine deviza noastră: “Gata oricând”, pe care am pus-o în aplicare și de data asta, iar crăciunița mulțumită de răspunsurile noastre ne-a urat drum bun.

Cu ajutorul instrucțiunilor telefonice (la fel de secrete :P) am ajuns la locul întâlnirii: liceul clujean “Mihai Eminescu”. Am fost întâmpinați cu căldură, după care ne-am distrat cu jocuri care mai de care, să avem astfel destul entuziasm și energie pentru a doua zi.

Sâmbătă dimineața au început atelierele, precum jonglerii, boardgames, constructor și altele, care pentru mulți au fost o încercare  a răbdarii, a atenției și a dexterității. După amiază misiunea noastră era cu adevărat de spionaj, denumită oficial – „Country Cross Game”, decodificat însemnând căutarea și identificarea spiritelor, care cumva au mai ramas în aceasta lume și bântuie printre noi. Ei bine, noi le-am cautat prin tot orașul, le-am interogat, desigur contra altor sevicii care literalmente erau destul de suspecte: spiritul shoppingului – ne-a pus în situația de a sta cât mai mult în magazine (cică făceam shopping :P), spiritul unui turn ne-a rugat să schimbăm 1 RON în monede de 5bani, iar prin apropiere nu era nici un magazin și altele.  Ne cerem scuze pentru celelalte spirite nemenționate (să nu vă supărați pe noi), dar la friguțul îndurat ne înghețase memoria.

 

Ne amintim totuși cu ușurință că seara pe la 7 am ajuns la bază, adică la liceu. Am avut o oră la dispoziție pentru odihnă și apoi am mers intr-un local unde ne-am distrat, am cântat și am dansat pe toate dimensiunile spirituale adunate. Să menționăm că a fost tratat și un alt subiect – RoJam, care va avea nevoie de implicarea fiecăruia din noi.

Distracția a ținut toată noaptea😀.

Și cert este că după ce s-a luminat afară (unii încă visau de-a binelea) spiritul distracției a ajuns și la bază, iar sunetele viorii si al chitarei, au intrat în toate colțurile sălii și întregeau buna noastră dispoziție.

Unele ateliere din această dimineața au fost suspendate din motive secrete (a.k.a somn de frumusețe și de voie), însă a fost spre bucuria noastră, ci nu invers. Pe la amiază ne-am adunat împreună, am evaluat evenimentul, fiecare primind diplome, iar astfel “Seioriada NO, NI NO!” a fost  încheiată cu succes. Despărțirile draguțe, însoțite de îmbrățișări și promisiuni de noi aventuri desigur nu au lipsit.

Vă așteptăm să aruncați un ochi și la poze.

Pe curând!😀