22 februarie, ziua care numără probabil cele mai multe eșarfe atârnate în jurul gâtului… ziua noastră, a cercetașilor de peste tot!

Și noi, ca și voi, am sărbătorit cum am știut mai bine și astfel ne-am adunat de la cel mai mic lupișor până la cei dintâi dinozauri😀 . Ne-au întâmpinat jocurile, care mai de care mai trăznite, după care prezentările necesare au fost făcute. Unitățile noastre, 3 la număr, au avut de pregătit un scurt moment în care să se facă cunoscuți și să strige, să răsune în toate colțurile ce-i specific numai lor.

„Lupii, lupii, lupii…” cu ai lor brotăcei au deschis seria prezentărilor, urmați îndeaproape de temerarii zburători din Pegasus și în final de exploratorii din Onix. Dacă aveți impresia că liderii au scăpat ușor… think again. Momentul lor „artistic” a stârnit râsete necontenite, „Piticul cel Mare” trezindu-se, nedumerit, într-o mare de aplauze și chiuituri.

Și am continuat apoi șă facem gălăgie, să ne „curentăm” unii pe alții (ne-am jucat curentul electric, să nu vă imaginați altceva :P), cu un scurt popas în fața proiectorlui. Aici am văzut câteva  imagini despre cel datorită căruia ne putem numi astăzi „Cercetași”. Mulțumim, B.P.!

Dezmorțeala, strict necesară, ne-a chemat pe toți afară, la aerul răcoros și energizant. Nici aici nu puteam sta locului (unde ați mai întâlnit voi cercetași să stea degeaba?! :P) și mână de la mână am format un șarpe lunguieț, care a colindat toată cetatea în pas grăbit și împiedicat, cu bucle largi și strâmte, după placul tuturor. Și unde credeți că s-a oprit al nostru șarpe îmbujorat? Eheee…. chiar în fața unei flori de crin… și nu orice fel de floare…una făcută din gulguțe cu lumânări aprinse. Mirarea a fost așa de mare încât liniștea și-a făcut loc în rândurile noastre. Am stat cuminți să ascultăm povestea cu tâlc a unui greieraș (pentru curioși o lăsăm pe altădată :D), iar apoi 2 temerari au pășit timizi în lumea noastră, primindu-și eșarfele mult așteptate. La fel ca ei, nici mai mult, nici mai puțin de 5 exploratori, au pășit ceva mai îndrăzneți, pe lângă eșarfe, depunându-și promisiunea de cercetaș.

Bucuria fiind mare, s-a lăsat apoi cu o cântare, într-un ton de sărbătoare!😀

Și m-am dus, și m-am dus…

Și-a venit un mic pui de scout, care vă urează din partea noastră „La mulți ani!”, cercetășie pe pâine și o lume mai bună.

Și binențeles pozele🙂