După cum probabil știți, data de 2 aprilie reprezintă Ziua Internațională a Conștientizării Autismului. Profitând de această ocazie, ai noștrii temerari și exploratori, s-au alăturat, într-un număr exemplar, Asociației Autism Transilvania (AAT) și au organizat un eveniment foarte apreciat de comunitate, chiar în centrul Tîrgu-Mureșului.

Îmbrăcați cu toții în nuanțe de albastru (culoare atribuită autismului) și cu eșarfele la gât ne-am împărțit în echipe și am colindat parcul înflorit din centru, discutând cu trecătorii despre importanța acelei zile.

Având soarele de partea noastră, înarmați cu bună dispoziție, cu panglici și baloane albastre, ne-am răspândit în toate cele patru zări, având misiunea clară de a informa și conștientiza. Locuitorii orașului s-au dovedit a fi foarte curioși și receptivi la ceea ce aveam de spus și ne-au mulțumit în repetate rânduri.

Cei mai matinali dintre noi, adică primii veniți au fost primii „serivți” cu câte o piesă mare de puzzle ce conținea scurte mesaje care descriau aspecte ale autismului cum ar fi: „Are cauză nedeterminată”, „Și copiii cu autism pot învăța”, „Autismul nu este contagios” etc… reușind astfel să atragă și mai multă atenție. Și în plus chiar au fost unii mai îndrăzneți care au acceptat să fie pictați pe față😀.

Pe lângă entuziasm am distribuit fluturași și jucării din pluș, în schimbul cărora trecătorii au făcut, voioși, donații pentru sprijinirea copiilor cu autism.😀 De asemenea, am încântat urechile mureșenilor, într-un moment dedicat acestor copii cu nevoi speciale, cand ne-am unit glasul și mâinile fredonând versurile melodiei “Cântec pentru prieteni” și desigur și altele, acompaniați de nelipsita chitară, atât de dragă nouă.

La sfărșitul zilei ne-am lăsat urma pe asfalt, desenând simbolul cercetășiei și anume floarea de crin, evident, cu cretă de culoarea albastră.

Iată cum și de această dată, cercetașii s-au dovedit a fi „Gata Oricând!”.

Tu ce știi despre autism? Informează-te: www.autismtransilvania.ro

După cum v-am obișnuit click aici pt a viziona pozele de la eveniment😀.