Mare zi… mare adunare! Ne-am adunat cu toții sub un soare cu dinți, așa cum le stă bine unor cercetași, cu eșarfa la gât și cu zâmbetul pe buze. Urma să ne sărbătorim pe noi și frumoasa lume din care facem parte.

Zis și făcut, astfel după o rundă de prezentare a patrulelor fie că erau de lupișori, temerari sau exploratori, am dat startul unei micuțe aventuri, și anume cursa celor „5 întâmplări și o surpriză”.

Practic aveam de a face cu un veritabil treasure-hunt. Pentru a primii indiciile necesare trebuia să trecem peste unele probe, din cele mai distractive.

Ne-am exersat datul la ţintă cu bulgări,  ne-am suit toată patrula pe o singură sanie și culmea ne-am și dat cu ea, am făcut o piramidă umană în zăpadă, am mers asemenea unor pitici, am cântat, vorbit şi fluierat timp de trei minute, în acelaşi timp. La stâlpul 28, s-a auzit cântându-se de la imnul naţional, cântece cercetășești, până la hiturile muzicii contemporante şi s-au vorbit de toate…în continuu, pe ritmul celor care fluierau în neștire. Ce să mai.. probe simple care asigură distracția (v-o spunem noi😉 ).

Şi pentru că încă iarna nu se dă bătută, în momentul în care soarele s-a strecurat după copaci, frigul ne-a trimis într-o căsuță, precum cea a bunicuței din povești. Ne-am bucurat de o pauză bine-meritată de ceai, îndulcită cu multă miere, gălăgioasă şi animată de râsete. Și pentru că am pomenit de cele 5 întămplări (ale noastre probe), trebuie să vă spunem și surpriza din final. Cele mai iscusite patrule, din fiecare ramură de vârstă, au fost premiate, iar cercetașii anului 2011 (știți că v-am mai pomenit de ei :D) au primit eșarfe unicat.

Aplauze și veselie..Pentru cei mai mici aventura s-a încheiat după „premiere”, şi obosiţi au plecat spre casele lor. Cei mai curajoși au înfruntat frigul, pe patine, continuând distracția😀.

Mai multe poze puteți vedea aici🙂