Cand vine vorba de petrecerea timpului liber, mai ales la sfarşit de săptămână, posibilităţile sunt nenumărate, dar în weekend-ul 23-25 noiembrie, 20 de oameni au căzut de acord să împartă aceeaşi “aventură”, undeva pe Bistra Mureşului, într-un stagiu de formare-iniţiere în metoda scout.

         Ajunşi vineri seara, pe noapte, acomodarea cu Cabana Bistra a fost destul de uşoară, dată fiind căldura cu care ne aştepta, şi la propriu şi la figurat, iar acomodarea dintre participanţii vizibil dornici de implicare în ceea ce înseamnă cercetăşia, a fost surprinzător de naturală.

        Adevărata acţiune a început sâmbătă, dis-de-dimineaţă, cu o sesiune introductivă, cu formare de echipe şi avalanşă de informaţii presărate cu pauze sub formă de jocuri, prin intermediul cărora ne-am cunoscut, ne-am botezat, am învăţat, am socializat, ne-am certat şi ne-am împăcat.

         In concluzie, a fost o zi intensă din toate p.d.v., da’ bine că nu “s-a sfarşit tragic”, vorba bileţelului…Să nu uităm de momentele muzicale, care ne-au încantat auzul sau de nemaipomenitele delicatese cu care ne-au răsfăţat bucătarii şefi Ceci şi Keti, cărora le mulţumim.Le mulţumim nu doar pentru un gulaş ci pentru două, pentru frigărui şi pentru ciupercile umplute cu branză, cu care i-am rămas datori lu’ Keti, ”that was no Fun 4 Dan”🙂

          Duminica a fost scurtă, mult prea scurtă, dar poate e bine că ni s-a părut aşa, că astfel am rămas cu sete de cunoaştere şi dorinţă de implicare. A fost un stagiu complex, cu plusuri şi minusuri, dar dacă e să faci un rezumat al părerilor, plusurile caştigă detaşat. Majoritatea se consideră lămurită în ceea ce priveşte ideea de cercetaş, iar faptul că am ajuns să ne cunoaştem unul pe celălalt şi să formăm echipe într-un timp relativ scurt, este un avantaj pentru viitor. Şi cu toate că am fost destul de mulţi, am fost pe aceeaşi lungime de undă, ceea ce a făcut ca atmosfera să fie una destinsă şi plăcută.

          Evident, rolul jucat de Cătă a fost cel mai important, deoarece a reuşit să ne păstreze atenţia pe parcursul stagiului, intercalând în teoria predată şi momente active şi reuşind să fie foarte cumpătat în momentele mai dificile, dând dovadă de respect faţă de cei nou veniţi în grupul de cercetaşi. Programul a fost destul de “la foc automat”, probabil nu stricau câteva zile în plus să fim mai relaxaţi şi noi şi informatorii, dar ca şi concluzie finală, informaţiile care ne-au fost furnizate, precum şi explicarea modului de aplicare a acestora ne-au iniţiat ca membrii cercetaşi în metoda scout.

          Mulţumim în primul rând Cătălin-Crin, că ne-ai adunat pe toţi: Veronica-Chitărica, Claudiu-Balauru, Oana-Akela, Mi-Si, Elena-Bella, Dan-Fan, Teo-Neo, Violeta-Trotineta, Andreea-Mareea, Feli-Cha-Cha, Radu-Vadu, Mihaela-Consuela, Ela-Nutella, Oana-Bomboana, Ioan-Bostan, Cecilia-Lia, Ionuţ-Micuţ, precum şi pe invitaţii Laura-Impala şi Bogdan-Marţipan, care au făcut un efort considerabil pentru a fi alături de noi şi pentru a ne ajuta să ne îmbogăţim cunoştinţele despre cercetăşie.

          A fost o aventură interesantă şi aşteptăm cu toţii noi provocări, cărora sperăm să le facem faţă cu brio, deoarece suntem “GATA ORICÂND!”

Pozeeee… AICI (click) :)