În perioada octombrie 2012 – ianuarie 2013, potrivit Carneţelului de Vânătoare, lupişorii se află pe teritoriul lui Kaa. Pe aceste teritoriu ei învaţă să se descopere, să se exprime, să accepte părerile celor din jur, să devină mai responsabili şi nu în ultimul rând, să-şi dezvolte abilităţile fizice în natură.

Cu acest scop ne-am strâns la mijlocul lui decembrie, 12 lupişori şi 4 adulţi şi am organizat o ieşire pe Valea Sălardului, mai exact la Cabana Şeştina. Acolo ne aştepta un peisaj feeric de iarnă, totul fiind acoperit de albul strălucitor al zăpezii, peisaj care a devenit pentru noi, simbolic, Jungla Îngheţată.55

Ne-am lăsat repede bagajele în cabană, am înşfăcat cu pofta prăjiturile abia scoase din cuptor de “Buni”, am băut câte un ceai să ne ţină de cald şi ţuşti afară.

Instantaneu a izbucnit o bulgăreală de proporţii uriaşe, după care s-a continuat cu o drumeţie prin împrejurimi, ca la întoarcere să construim cetaţi din zăpadă, pe care urma să le cucerim…60739_10151624746998636_1578141007_n

Odată cu lăsarea serii ne-am “refugiat” la căldura din cabană, unde lupişorii s-au lansat în jocuri ca “Dirli da”, “Indienii” sau “Căluţii”, meşterind şi la un atelier de decoraţiuni pentru brad. Să nu uităm de investirea lui Memo în rolul vulturului Chill, punctul culminant al serii.

A 2-a zi, activităţile s-au desfăşurat cu acelaşi entuziasm şi aceeaşi energie molipsitoare ca în prima zi, afară cu “Capture the Flag” şi în interior cu împărţirea temelor pentru Balul Crăciunului, între activităţi existând şi momente de respiro, în care Buni ne-a îndulcit din nou cu, de acum faimoasele, prăjiturele de la Şeştina.

Nici n-am simţit cum a trecut timpul în junglă, că ne-am şi trezit pe drumul de întoarcere spre casă…De menţionat atât comportamentul exemplar al lupişorilor vechi cât şi al celor noi, care s-au integrat perfect, toţi reuşind să-şi mascheze dorul de părinţi.66

Acum nu ne rămâne decât să aşteptăm cu nerăbdare următoarea aventură a lupişorilor, aventură care pentru moment ramâne un mister…

Poze cu lupişorii în junglă…AICI!